FAQ - CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
-
Czy potrzebuję konta, aby złożyć zamówienie?
Nie, możesz zrobić zakupy w naszym sklepie bez zakładania konta. Jednak rejestracja ułatwia śledzenie zamówienia i przynosi dodatkowe korzyści.
Konto możesz założyć także w trakcie finalizowania pierwszych zakupów w naszym sklepie. -
Jak mogę założyć konto?
- W prawym, górnym rogu strony kliknij „Zaloguj się”.
- Następnie kliknij „Załóż nowe konto”.
- Wypełnij formularz swoimi danymi.
- Po wypełnieniu kliknij przycisk „Zarejestruj konto”.
- Możesz także połączyć konto z Google, Facebook, LinkedIn.
-
Jak mogę zalogować się na swoje konto?
- W prawym, górnym rogu strony kliknij „Zaloguj się”.
- Wpisz swój adres e-mail bądź login oraz hasło podane podczas rejestracji.
- Następnie kliknij przycisk „Zaloguj się”.
- Jeżeli w trakcie rejestracji połączyłeś konto z serwisem Google, Facebook lub PayPal, skorzystaj z odpowiedniego przycisku, aby się zalogować.
-
Nie pamiętam hasła i nie mogę się zalogować na swoje konto, jak je odzyskać?
- W takiej sytuacji musisz skorzystać z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Znajdziesz ją pod przyciskiem „Zaloguj się” na stronie logowania.
- Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość z linkiem do ustawienia nowego hasła.
- Możesz także skontaktować się z obsługą, w celu uzyskania nowego hasła.
-
Jak mogę usunąć swoje konto?
W celu usunięcia konta w naszym sklepie skontaktuj się z obsługą. -
Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?
- Musisz zalogować się na swoje konto.
- Następnie kliknij „Twoje konto”, które znajduje się w prawym górnym rogu.
- Kliknij „Edycja danych” w sekcji „Dane osobowe”, a następnie zmień swoje dane i zapisz zmiany.
-
Jak zrobić zakupy na Milworld.pl?
- Interesujący Ciebie produkt możesz znaleźć poprzez wyszukiwarkę na górze strony lub klikając w odpowiednie kategorie w menu pod wyszukiwarką.
- Jeżeli jest to ubranie, musisz wybrać rozmiar z listy.
- Jeśli chcesz kupić kilka sztuk tego samego towaru, skorzystaj z symbolu + lub wpisz ręcznie potrzebną ilość.
- Następnie kliknij przycisk „Do koszyka”.
- Jeżeli chcesz dokupić kolejne produkty, kliknij „Kontynuuj zakupy”.
- Jeżeli chcesz sfinalizować zamówienie, kliknij „Przejdź do koszyka”.
- Sprawdź, czy towary w koszyku są zgodne z Twoim wyborem i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.
- Jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie „Zaloguj się”. Wykorzystaj do tego e-mail lub login i hasło podane w trakcie rejestracji.
- Jeżeli zamiast rejestracji połączyłeś konta, możesz zalogować się przez serwis Google, Facebook lub PayPal.
- Jeżeli nie posiadasz konta i nie chcesz go zakładać, wybierz opcję „Zamów bez zakładania konta”.
- Masz też możliwość założyć konto w trakcie składania zamówienia. W tym celu wybierz opcję „Załóż konto w trakcie zamówienia”.
- Wypełnij formularz swoimi danymi. Możesz wskazać inny adres dostawy.
- W razie potrzeby możesz podać uwagi dla kuriera i sklepu.
- Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób płatności i dostawy.
- Jeżeli zostały uzupełnione wszystkie potrzebne dane oraz wybrane sposoby płatności i dostawy kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”.
- Opłać zamówienie i oczekuj na przesyłkę. Jeśli wybrałeś pobranie jako formę płatności, swoje zakupy opłacisz u kuriera w trakcie dostawy.
- Dokument sprzedaży (fakturę VAT) otrzymasz w wiadomości e-mail lub możesz ją pobrać po zalogowaniu się na swoje konto. Nie wystawiamy paragonów.
-
Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
- Zaloguj się i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
- Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Bieżące”.
-
Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?
Tak, ale możesz edytować tylko zamówienia, których realizacja jeszcze nie została rozpoczęta. Możesz to zrobić samodzielnie na swoim koncie.
- Zaloguj się na swoje konto.
- Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Bieżące”.
- Kliknij „Zmień zamówienie”, wprowadź zmiany w swoim zamówieniu i zatwierdź je.
Jeżeli Twoje zamówienie jest już realizowane, a chcesz dokonać w nim zmian, skontaktuj się z naszą obsługą.
-
Czy mogę sprawdzić historię swoich zamówień?
Tak, wszystkie Twoje zamówienia możesz zobaczyć na swoim koncie, w polu „Zamówienia i dostępne środki” po kliknięciu przycisku „Zrealizowane”. -
Czy mogę łączyć kilka zamówień w jedno?
Jeżeli dokonałeś kilku zamówień w naszym sklepie i chcesz, aby były one wysłane razem, skontaktuj się z naszą obsługą. -
Chcę anulować zamówienie, jak to zrobić?
Możesz anulować zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane.
- Zaloguj się na swój profil.
- Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Bieżące”.
- Kliknij „Anuluj zamówienie”, a następnie w okienku kliknij przycisk „Anuluj zamówienie”.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, a chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszą obsługą.
-
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub e-mail?
Tak, nasza przemiła obsługa z chęcią przyjmie Twoje zamówienie przez telefon lub wiadomość e-mail. W tym celu skontaktuj się z nami.
Aby usprawnić proces składania zamówienia, najlepiej spisz kody produktów, które chcesz zakupić.
Kod produktu znajdziesz na karcie towaru, zaraz pod nazwą producenta. -
Czy otrzymam dokument sprzedaży (paragon lub fakturę VAT)?
Dokument sprzedaży (fakturę VAT) otrzymasz w wiadomości e-mail lub możesz ją pobrać po zalogowaniu się na swoje konto. Nie wystawiamy paragonów. -
„Brak w magazynie” - towar, który chcę kupić, jest niedostępny. Kiedy będzie ponownie w sprzedaży?
Jeżeli towar jest aktualnie niedostępny w naszym sklepie, kliknij przycisk „Powiadom mnie o dostępności produktu”. Gdy tylko pojawi się w naszych magazynach, otrzymasz wiadomość e-mail informującą o tym. W przypadku gdy zależy Ci na czasie, bądź chcesz złożyć zamówienie na większą ilość, skontaktuj się z naszą obsługą. -
Jak opłacić zamówienie w sklepie Milworld.pl?
Masz wiele możliwości opłacenia zamówienia w naszym sklepie, oto one:
- Szybkie przelewy internetowe
- Przelew tradycyjny
- Płatność przy odbiorze, czyli za pobraniem
- BLIK
- Karty płatnicze: MasterCard, Visa
- PayPal
- Płatności odroczone PayU Płacę Później oraz PayPo
- Płatności ratalne PayU Raty
- Karta podarunkowa -
Czy istnieje możliwość zakupu na raty?
Tak, możesz rozłożyć płatność na raty za zakupy w Milworld.pl.
W trakcie finalizowania zamówienia, jako formę płatności wybierz PayU Raty i postępuj według kroków. Minimalna kwota zamówienia to 300 zł. -
Czy oferujecie płatności odroczone? Kupuję teraz, a płacę później.
Oferujemy płatności odroczone. W trakcie finalizowania zamówienia, w metodach płatności wybierz PayU Płacę Później albo PayPo i postępuj według kroków.
Po pozytywnej weryfikacji my wysyłamy zamówienie, a Ty masz 30 dni, aby je opłacić bez dodatkowych kosztów. Po przekroczeniu tego terminu płatność jest rozkładana na raty z oprocentowaniem. -
Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Aktualne czasy dostawy są dostępne na karcie towaru pod ceną produktu. Kliknij „+ koszty dostawy”, aby je sprawdzić.
-
Jaki jest koszt dostawy mojego zamówienia?
Aktualne koszty dostawy są dostępne na karcie towaru pod ceną produktu. Kliknij „+ koszty dostawy”, aby je sprawdzić.
-
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. W trakcie finalizacji zamówienia możesz wybrać kraj dostawy z listy dostępnych państw: Australia, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Kanada, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Jeżeli interesuje Cię dostawa do kraju, którego nie ma na liście, skontaktuj się z naszą obsługą.
-
Jak sprawdzę status mojej przesyłki?
Kiedy wyślemy Twoją paczkę, otrzymujesz od nas wiadomość e-mail z numerem przesyłki. Za pomocą tego numeru możesz łatwo śledzić status przesyłki na stronie odpowiedniego kuriera. -
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Przy zakupach powyżej 50 zł możesz wybrać darmową dostawę do Paczkomatów InPost na terenie Polski.
Zamówienia opłacone z góry od 150 zł zyskują darmową wysyłkę na terenie Polski. Obejmuje każdą formę dostawy poza InPost Kurier.
-
Jak mogę zwrócić zakupione produkty?
Kupując w sklepie Milworld.pl masz 30 dni na dokonanie bezpłatnego zwrotu. Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem to:
- Zaloguj się i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
- Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Zrealizowane”.
- Z listy zamówień wybierz te, które chcesz zwrócić i kliknij „+ Zobacz”.
- Na dole strony znajdziesz pole „Bezproblemowy zwrot produktu”, kliknij przycisk „Zwróć produkt”.
- Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.
- Wybierz sposób zwrotu towaru. Masz dwie możliwości: wysłać paczkę lub dostarczyć ją do naszej siedziby.
- Następnie wybierz formę zwrotu należności. Masz dwie możliwości: zwrot na saldo klienta, z którego będziesz mógł opłacić kolejne zakupy w naszym sklepie oraz przelew na konto.
- Na koniec potwierdź zwrot, klikając przycisk „Dodaj zgłoszenie zwrotu”.
- Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki.
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym klientem, przejdź do sekcji „Zwroty i wymiana”. Tam szczegółowo wyjaśniamy całą procedurę.
-
Jak mogę zareklamować zakupione produkty?
Dokonując zakupu w sklepie Milworld.pl masz 24 miesiące, aby dokonać reklamacji z tytułu rękojmi. Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem to:
- Zaloguj się i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
- Następnie w polu „Reklamacje produktów” kliknij przycisk „Dodaj reklamację”.
- W kolejnym kroku zaznacz produkty, które chcesz reklamować. W polu „Opis i zdjęcia usterki” opisz wadę towaru oraz dodaj zdjęcie w celu potwierdzenia.
- Wybierz, w jaki sposób chciałbyś dostarczyć reklamowany produkt.
- Adres punktu reklamacyjnego, który wyświetli Ci się w kolejnym kroku to adres docelowy Twojej przesyłki. Kliknij „Przejdź dalej”.
- Następnie wybierz formę zwrotu należności, klikając w interesującą Cię opcję i „Przejdź dalej”.
- W ten sposób reklamacja została dodana. Na tej stronie widzisz jej szczegóły. Jeśli zapomniałeś wspomnieć o innych wadach, możesz zrobić to za pomocą okienka „Korespondencja dotycząca reklamacji”. Dodasz tu zdjęcie i napiszesz wiadomość.
- W razie potrzeby istnieje możliwość edycji reklamacji po kliknięciu „Zmień reklamację” lub rezygnacji z reklamacji klikając „Anuluj reklamację”.
- Mamy 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji, w tym czasie otrzymasz naszą decyzję.
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym klientem, to wyślij wadliwy towar na nasz adres. Do wysyłki dołącz dowód zakupu oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji naprawiony lub nowy towar wyślemy do Ciebie na nasz koszt.
-
Na jaki adres wysłać zwracany lub reklamowany towar?
Towar, który odsyłasz, starannie zapakuj. Opakowanie owiń folią lub papierem. Nie oklejaj pudełka, np. z obuwiem taśmą klejącą.
Milworld.pl
Wysyłki należy dokonać na adres:
ul. Szubińska 40
89-203 Rynarzewo -
Kto płaci za wysyłkę w przypadku zwrotu towaru?
Towar możesz zwrócić w sposób, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy. Jednak w takiej sytuacji to Ty ponosisz koszt wysyłki.
Możesz skorzystać z darmowej wysyłki, wchodząc na stronę szybkiezwroty.pl/milworld. Postępuj według instrukcji.
-
Czy mogę zwrócić towar personalizowany?
Towar personalizowany nie podlega zwrotowi. W naszym asortymencie są to głównie sprzedawane na metry liny czy siatki maskujące oraz nieśmiertelniki z wybitym tekstem klienta.
-
Jak wziąć udział w programie lojalnościowym MILClub?
Zarejestruj się w naszym sklepie i zrób zakupy, a punkty zostaną przypisane do Twojego konta w ciągu 24 godzin. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź w zakładkę programu MILClub, klikając tutaj.
-
Ile otrzymam punktów za zakupy?
Ilość punktów, które otrzymasz za zakupiony towar, zobaczysz na karcie produktu. W koszyku znajdziesz informację, ile punktów otrzymasz za całe zamówienie.
-
Jak dokonać zakupów za punkty MILClub?
Cały asortyment sklepu można kupić za punkty z programu lojalnościowego. „Cenę w punktach” znajdziesz na karcie towaru i na tej stronie. Saldo zebranych przez Ciebie punktów sprawdzisz tutaj po zalogowaniu się na konto. Gdy zbierzesz odpowiednią ilość punktów, na karcie towaru pojawi się przycisk „Kup za punkty”.
-
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy przejść przez proces zakupowy. W sekcji „Płatność i dostawa” zaznacz kwadrat z treścią „Posiadam kod rabatowy i chcę go wykorzystać”. Wpisz swój kod rabatowy i kliknij przycisk „Aktywuj”. -
Jak otrzymać kod rabatowy?
Jest kilka możliwości, dzięki którym otrzymasz kod rabatowy na zakupy w Milworld.pl. Przede wszystkim zapisz się do newslettera, śledź nasze social media (Facebook, Instagram, YouTube) oraz obserwuj banery na stronie głównej sklepu. -
Kod rabatowy nie działa - dlaczego?
Jeżeli wpisałeś kod rabatowy i jego aktywacja nie działa, może to oznaczać, że wpisałeś go źle lub skończyła się jego ważność. -
Gdzie mieści się sklep stacjonarny?
Nie mamy sklepu stacjonarnego. Siedziba naszej firmy mieści się w Rynarzewie. Jeśli chcesz przymierzyć ubrania, to zadzwoń lub napisz z wcześniej przygotowaną listą interesujących Cię produktów. To ułatwi nam pracę, a Tobie zaoszczędzi czas. -
Kiedy mogę się z wami kontaktować?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-13:00. Wtedy możesz kontaktować się z nami telefonicznie lub na czacie. Jeśli chcesz wysłać do nas e-mail, możesz to zrobić kiedy chcesz.