FAQ - CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Rejestracja
i logowanie
Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty
i reklamacje
Program
lojalnościowy
Promocje
Pozostałe
  • Czy potrzebuję konta, aby złożyć zamówienie?

    Nie, możesz zrobić zakupy w naszym sklepie bez zakładania konta. Jednak rejestracja ułatwia śledzenie zamówienia i przynosi dodatkowe korzyści.
    Konto możesz założyć także w trakcie finalizowania pierwszych zakupów w naszym sklepie.
  • Jak mogę założyć konto?

    1. W prawym, górnym rogu strony kliknij „Zaloguj się”.
    2. Następnie kliknij „Załóż nowe konto”.
    3. Wypełnij formularz swoimi danymi.
    4. Po wypełnieniu kliknij przycisk „Zarejestruj konto”.
    5. Możesz także połączyć konto z Google, Facebook, LinkedIn.
  • Jak mogę zalogować się na swoje konto?

    1. W prawym, górnym rogu strony kliknij „Zaloguj się”.
    2. Wpisz swój adres e-mail bądź login oraz hasło podane podczas rejestracji.
    3. Następnie kliknij przycisk „Zaloguj się”.
    4. Jeżeli w trakcie rejestracji połączyłeś konto z serwisem Google, Facebook lub PayPal, skorzystaj z odpowiedniego przycisku, aby się zalogować.
  • Nie pamiętam hasła i nie mogę się zalogować na swoje konto, jak je odzyskać?

    1. W takiej sytuacji musisz skorzystać z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Znajdziesz ją pod przyciskiem „Zaloguj się” na stronie logowania.
    2. Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłana wiadomość z linkiem do ustawienia nowego hasła.
    3. Możesz także skontaktować się z obsługą, w celu uzyskania nowego hasła.
  • Jak mogę usunąć swoje konto?

    W celu usunięcia konta w naszym sklepie skontaktuj się z obsługą.
  • Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?

    1. Musisz zalogować się na swoje konto.
    2. Następnie kliknij „Twoje konto”, które znajduje się w prawym górnym rogu.
    3. Kliknij „Edycja danych” w sekcji „Dane osobowe”, a następnie zmień swoje dane i zapisz zmiany.
  • Jak zrobić zakupy na Milworld.pl?

    1. Interesujący Ciebie produkt możesz znaleźć poprzez wyszukiwarkę na górze strony lub klikając w odpowiednie kategorie w menu pod wyszukiwarką.
    2. Jeżeli jest to ubranie, musisz wybrać rozmiar z listy.
    3. Jeśli chcesz kupić kilka sztuk tego samego towaru, skorzystaj z symbolu + lub wpisz ręcznie potrzebną ilość.
    4. Następnie kliknij przycisk „Do koszyka”.
    5. Jeżeli chcesz dokupić kolejne produkty, kliknij „Kontynuuj zakupy”.
    6. Jeżeli chcesz sfinalizować zamówienie, kliknij „Przejdź do koszyka”.
    7. Sprawdź, czy towary w koszyku są zgodne z Twoim wyborem i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.
    8. Jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie „Zaloguj się”. Wykorzystaj do tego e-mail lub login i hasło podane w trakcie rejestracji.
    9. Jeżeli zamiast rejestracji połączyłeś konta, możesz zalogować się przez serwis Google, Facebook lub PayPal.
    10. Jeżeli nie posiadasz konta i nie chcesz go zakładać, wybierz opcję „Zamów bez zakładania konta”.
    11. Masz też możliwość założyć konto w trakcie składania zamówienia. W tym celu wybierz opcję „Załóż konto w trakcie zamówienia”.
    12. Wypełnij formularz swoimi danymi. Możesz wskazać inny adres dostawy.
    13. W razie potrzeby możesz podać uwagi dla kuriera i sklepu.
    14. Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób płatności i dostawy.
    15. Jeżeli zostały uzupełnione wszystkie potrzebne dane oraz wybrane sposoby płatności i dostawy kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”.
    16. Opłać zamówienie i oczekuj na przesyłkę. Jeśli wybrałeś pobranie jako formę płatności, swoje zakupy opłacisz u kuriera w trakcie dostawy.
    17. Dokument sprzedaży (fakturę VAT) otrzymasz w wiadomości e-mail lub możesz ją pobrać po zalogowaniu się na swoje konto. Nie wystawiamy paragonów.
  • Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

    1. Zaloguj się i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    2. Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Bieżące”.
  • Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

    Tak, ale możesz edytować tylko zamówienia, których realizacja jeszcze nie została rozpoczęta. Możesz to zrobić samodzielnie na swoim koncie.

    1. Zaloguj się na swoje konto.
    2. Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Bieżące”.
    3. Kliknij „Zmień zamówienie”, wprowadź zmiany w swoim zamówieniu i zatwierdź je.

    Jeżeli Twoje zamówienie jest już realizowane, a chcesz dokonać w nim zmian, skontaktuj się z naszą obsługą.

  • Czy mogę sprawdzić historię swoich zamówień?

    Tak, wszystkie Twoje zamówienia możesz zobaczyć na swoim koncie, w polu „Zamówienia i dostępne środki” po kliknięciu przycisku „Zrealizowane”.
  • Czy mogę łączyć kilka zamówień w jedno?

    Jeżeli dokonałeś kilku zamówień w naszym sklepie i chcesz, aby były one wysłane razem, skontaktuj się z naszą obsługą.
  • Chcę anulować zamówienie, jak to zrobić?

    Możesz anulować zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane.

    1. Zaloguj się na swój profil.
    2. Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Bieżące”.
    3. Kliknij „Anuluj zamówienie”, a następnie w okienku kliknij przycisk „Anuluj zamówienie”.

    Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, a chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszą obsługą.

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub e-mail?

    Tak, nasza przemiła obsługa z chęcią przyjmie Twoje zamówienie przez telefon lub wiadomość e-mail. W tym celu skontaktuj się z nami.
    Aby usprawnić proces składania zamówienia, najlepiej spisz kody produktów, które chcesz zakupić.
    Kod produktu znajdziesz na karcie towaru, zaraz pod nazwą producenta.
  • Czy otrzymam dokument sprzedaży (paragon lub fakturę VAT)?

    Dokument sprzedaży (fakturę VAT) otrzymasz w wiadomości e-mail lub możesz ją pobrać po zalogowaniu się na swoje konto. Nie wystawiamy paragonów.
  • „Brak w magazynie” - towar, który chcę kupić, jest niedostępny. Kiedy będzie ponownie w sprzedaży?

    Jeżeli towar jest aktualnie niedostępny w naszym sklepie, kliknij przycisk „Powiadom mnie o dostępności produktu”. Gdy tylko pojawi się w naszych magazynach, otrzymasz wiadomość e-mail informującą o tym. W przypadku gdy zależy Ci na czasie, bądź chcesz złożyć zamówienie na większą ilość, skontaktuj się z naszą obsługą.
  • Jak opłacić zamówienie w sklepie Milworld.pl?

    Masz wiele możliwości opłacenia zamówienia w naszym sklepie, oto one:

    - Szybkie przelewy internetowe
    - Przelew tradycyjny
    - Płatność przy odbiorze, czyli za pobraniem
    - BLIK
    - Karty płatnicze: MasterCard, Visa
    - PayPal
    - Płatności odroczone PayU Płacę Później oraz PayPo
    - Płatności ratalne PayU Raty
    - Karta podarunkowa
  • Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

    Tak, możesz rozłożyć płatność na raty za zakupy w Milworld.pl.
    W trakcie finalizowania zamówienia, jako formę płatności wybierz PayU Raty i postępuj według kroków. Minimalna kwota zamówienia to 300 zł.
  • Czy oferujecie płatności odroczone? Kupuję teraz, a płacę później.

    Oferujemy płatności odroczone. W trakcie finalizowania zamówienia, w metodach płatności wybierz PayU Płacę Później albo PayPo i postępuj według kroków.
    Po pozytywnej weryfikacji my wysyłamy zamówienie, a Ty masz 30 dni, aby je opłacić bez dodatkowych kosztów. Po przekroczeniu tego terminu płatność jest rozkładana na raty z oprocentowaniem.
  • Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?

    Aktualne czasy dostawy są dostępne na karcie towaru pod ceną produktu. Kliknij „+ koszty dostawy”, aby je sprawdzić.

    - InPost Paczkomaty 24/7 o czasie dostawy (1 -2 dni) - sam transport zajmie maksymalnie 2 dni
    - Kurier GLS - sam transport zajmie 1 dzień
    - Kurier DPD - sam transport zajmie 1 dzień
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 z dostawą do klienta - sam transport zajmie 2 dni
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 Odbiór w Punkcie - sam transport zajmie 2 dni
    - InPost Kurier - sam transport zajmie 1 dzień
  • Jaki jest koszt dostawy mojego zamówienia?

    Aktualne koszty dostawy są dostępne na karcie towaru pod ceną produktu. Kliknij „+ koszty dostawy”, aby je sprawdzić.

    Płatność przed wysyłką:

    - Paczkomaty InPost - 12,00 zł
    - Kurier GLS - 12,00 zł
    - Kurier DPD - 10,00 zł
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 z dostawą do klienta - 12,00 zł
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 Odbiór w Punkcie - 10,00 zł
    - InPost Kurier - 15,00 zł

    Płatność przy odbiorze:

    - Paczkomaty InPost - 15,00 zł
    - Kurier GLS - 15,00 zł
    - Kurier DPD - 15,00 zł
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 z dostawą do klienta - 15,00 zł
    - Poczta Polska Pocztex Kurier 48 Odbiór w Punkcie - 15,00 zł
    - InPost Kurier - 15,00 zł
  • Czy wysyłacie paczki za granicę?

    Tak, wysyłamy przesyłki za granicę. W trakcie finalizacji zamówienia możesz wybrać kraj dostawy z listy dostępnych państw: Australia, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Kanada, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

    Jeżeli interesuje Cię dostawa do kraju, którego nie ma na liście, skontaktuj się z naszą obsługą.

  • Jak sprawdzę status mojej przesyłki?

    Kiedy wyślemy Twoją paczkę, otrzymujesz od nas wiadomość e-mail z numerem przesyłki. Za pomocą tego numeru możesz łatwo śledzić status przesyłki na stronie odpowiedniego kuriera.
  • Czy oferujecie darmową wysyłkę?

    Przy zakupach powyżej 40 zł możesz wybrać darmową dostawę do Paczkomatów InPost na terenie Polski.

    Zamówienia opłacone z góry od 150 zł zyskują darmową wysyłkę na terenie Polski. Obejmuje każdą formę dostawy poza InPost Kurier.

  • Jak mogę zwrócić zakupione produkty?

    Kupując w sklepie Milworld.pl masz 30 dni na dokonanie bezpłatnego zwrotu. Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem to:

    1. Zaloguj się i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    2. Następnie w polu „Zamówienia i dostępne środki” kliknij przycisk „Zrealizowane”.
    3. Z listy zamówień wybierz te, które chcesz zwrócić i kliknij „+ Zobacz”.
    4. Na dole strony znajdziesz pole „Bezproblemowy zwrot produktu”, kliknij przycisk „Zwróć produkt”.
    5. Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić i kliknij przycisk „Przejdź dalej”.
    6. Wybierz sposób zwrotu towaru. Masz dwie możliwości: wysłać paczkę lub dostarczyć ją do naszej siedziby.
    7. Następnie wybierz formę zwrotu należności. Masz dwie możliwości: zwrot na saldo klienta, z którego będziesz mógł opłacić kolejne zakupy w naszym sklepie oraz przelew na konto.
    8. Na koniec potwierdź zwrot, klikając przycisk „Dodaj zgłoszenie zwrotu”.
    9. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki.

    Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym klientem, przejdź do sekcji „Zwroty i wymiana”. Tam szczegółowo wyjaśniamy całą procedurę.

  • Jak mogę zareklamować zakupione produkty?

    Dokonując zakupu w sklepie Milworld.pl masz 24 miesiące, aby dokonać reklamacji z tytułu rękojmi. Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem to:

    1. Zaloguj się i kliknij „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    2. Następnie w polu „Reklamacje produktów” kliknij przycisk „Dodaj reklamację”.
    3. W kolejnym kroku zaznacz produkty, które chcesz reklamować. W polu „Opis i zdjęcia usterki” opisz wadę towaru oraz dodaj zdjęcie w celu potwierdzenia.
    4. Wybierz, w jaki sposób chciałbyś dostarczyć reklamowany produkt.
    5. Adres punktu reklamacyjnego, który wyświetli Ci się w kolejnym kroku to adres docelowy Twojej przesyłki. Kliknij „Przejdź dalej”.
    6. Następnie wybierz formę zwrotu należności, klikając w interesującą Cię opcję i „Przejdź dalej”.
    7. W ten sposób reklamacja została dodana. Na tej stronie widzisz jej szczegóły. Jeśli zapomniałeś wspomnieć o innych wadach, możesz zrobić to za pomocą okienka „Korespondencja dotycząca reklamacji”. Dodasz tu zdjęcie i napiszesz wiadomość.
    8. W razie potrzeby istnieje możliwość edycji reklamacji po kliknięciu „Zmień reklamację” lub rezygnacji z reklamacji klikając „Anuluj reklamację”.
    9. Mamy 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji, w tym czasie otrzymasz naszą decyzję.

    Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym klientem, to wyślij wadliwy towar na nasz adres. Do wysyłki dołącz dowód zakupu oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji naprawiony lub nowy towar wyślemy do Ciebie na nasz koszt.

  • Na jaki adres wysłać zwracany lub reklamowany towar?

    Towar, który odsyłasz, starannie zapakuj. Opakowanie owiń folią lub papierem. Nie oklejaj pudełka, np. z obuwiem taśmą klejącą.
    Wysyłki należy dokonać na adres:

    Milworld.pl
    ul. Szubińska 40
    89-203 Rynarzewo
  • Kto płaci za wysyłkę w przypadku zwrotu towaru?

    Towar możesz zwrócić w sposób, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy. Jednak w takiej sytuacji to Ty ponosisz koszt wysyłki.

    Możesz skorzystać z darmowej wysyłki, wchodząc na stronę szybkiezwroty.pl/milworld. Postępuj według instrukcji.

  • Czy mogę zwrócić towar personalizowany?

    Towar personalizowany nie podlega zwrotowi. W naszym asortymencie są to głównie sprzedawane na metry liny czy siatki maskujące oraz nieśmiertelniki z wybitym tekstem klienta.

  • Jak wziąć udział w programie lojalnościowym MILClub?

    Zarejestruj się w naszym sklepie i zrób zakupy, a punkty zostaną przypisane do Twojego konta po 7 dniach. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź w zakładkę programu MILClub, klikając tutaj.

  • Ile otrzymam punktów za zakupy?

    Ilość punktów, które otrzymasz za zakupiony towar, zobaczysz na karcie produktu. W koszyku znajdziesz informację, ile punktów otrzymasz za całe zamówienie.

  • Jak dokonać zakupów za punkty MILClub?

    Cały asortyment sklepu można kupić za punkty z programu lojalnościowego. „Cenę w punktach” znajdziesz na karcie towaru i na tej stronie. Saldo zebranych przez Ciebie punktów sprawdzisz tutaj po zalogowaniu się na konto. Gdy zbierzesz odpowiednią ilość punktów, na karcie towaru pojawi się przycisk „Kup za punkty”.

  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy przejść przez proces zakupowy. W sekcji „Płatność i dostawa” zaznacz kwadrat z treścią „Posiadam kod rabatowy i chcę go wykorzystać”. Wpisz swój kod rabatowy i kliknij przycisk „Aktywuj”.
  • Jak otrzymać kod rabatowy?

    Jest kilka możliwości, dzięki którym otrzymasz kod rabatowy na zakupy w Milworld.pl. Przede wszystkim zapisz się do newslettera, śledź nasze social media (Facebook, Instagram, YouTube) oraz obserwuj banery na stronie głównej sklepu.
  • Kod rabatowy nie działa - dlaczego?

    Jeżeli wpisałeś kod rabatowy i jego aktywacja nie działa, może to oznaczać, że wpisałeś go źle lub skończyła się jego ważność.
  • Gdzie mieści się sklep stacjonarny?

    Nie mamy sklepu stacjonarnego. Siedziba naszej firmy mieści się w Rynarzewie. Jeśli chcesz przymierzyć ubrania, to zadzwoń lub napisz z wcześniej przygotowaną listą interesujących Cię produktów. To ułatwi nam pracę, a Tobie zaoszczędzi czas.
  • Kiedy mogę się z wami kontaktować?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-13:00. Wtedy możesz kontaktować się z nami telefonicznie lub na czacie. Jeśli chcesz wysłać do nas e-mail, możesz to zrobić kiedy chcesz.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij